Specjaliści od marketingu są na ogół zgodni, że dla utrwalenia wizerunku danego przedsiębiorstwa, w tym jego marki, bardzo ważna jest powtarzalność działań i umiejętność dotarcia z przekazem do odbiorców za pomocą różnych dostępnych narzędzi. Dlatego podczas prowadzenia kampanii promocyjnych nie można zapomnieć o jakichkolwiek środkach wyrazu. Sprawdzają się nie tylko ulotki, plakaty czy banery. Nie można ograniczać się do rozdawania gadżetów, czy prób zainteresowania swoją nową ofertą dziennikarzy. Trzeba zadbać również o tło podczas wystąpień publicznych.
Ważne tło
W takich wypadkach najlepiej sprawdza się bez wątpienia roll up. Zazwyczaj w trakcie konferencji, ustawiony jest w bezpośrednim sąsiedztwie głównego prelegenta. Uzupełnia w ten sposób jego przekaz. Oczywiście pamiętamy, aby roll up był wypełniony oryginalną i łatwą do przyswojenia grafiką. Musimy przecież zdawać sobie sprawę, że dobry obraz jest wart mniej więcej tyle, ile tysiąc słów. Dlatego trzeba dobrze przemyśleć, co ma się znaleźć na roll upie.